»

Sunday 14 November 2010

akuindierock channel


project suka suki aku..

korang sume boleh lawat channel youtube aku kt link ni..



mostly video aku edit ni based on lirik dan juga picha2 yang merangkumi artis2 yang aku labelkan seperti artis2 indie,j-rock dan juga lain-lain genre..ada juga video yang sekadar entertainment sahaja..so korang sume boleh lah menikmati "juadah " yang telah aku sediakan ini di laman youtube..kekadang aku saja buat video ni sume sebab aku minat editing2 video ni..

antara clip video aku yang hangat di pasaran iaitu clip video ni..


selepas itu clip video ini :


dan banyak agi di :


yang ni pulak clip video terbaru aku buat masa ini..indie band genre j-rock :

1 Romen:

uNdetectEd said...

Salam...
beb..ka ny memang style giler r..
then suka giler bab design2 n editing ny..cayelah bro...
bleh bukak business and maju tu beb..













extra p/s : follow me back yaa
-wanna be friend-
http:cekmek-undetected.blogspot.com