»

Tuesday 21 June 2011

ello! ello! aku kembali kini...

ke hadapan kengkawan dan pengamal2 blogspot semua,


hehe..before that, Assalamualaikum wbt kepada muslimin muslimat sekalian..aku yang bernama Hafizy Isa kini kembali untuk memeriahkan lagi suasana laman sesawang blog ni..aku dah lme x update blog aku ni..adoyaiii soli2 semua ya..aku busy la ni..on9 on9 lah gak tapi nk update blog x de mse lak ...hehe...aku skrang kerja part time je kt htel hyatt, kuantan..selepas meninggalkan alam pembelajaran di kolej Shahputra taun lpas.. skrang duet poket sendiri la jwabnya...pasni nk cri keje yg permanent lak..yang bakal mengstabilkan hidup aku dan utk masa depan anak cucu cicit dan seterusnya nyet2 ke pe ke nyut2 ke..huhu...

pastu, blog aku pun dah updatekan lagu yang nk dikatakan baru x seberapa baru agi la..iaitu lagu feveret aku kini merangkap menjadi caller ringtone maxis dan ringtone aku..hahaa..lagu pulanglah dari awi rafael..aku bukan apa,just aku minat stail nyanyian dye yg sempoi dan lelagu yang aku boleh katakan sempoi dan bergaya beb..huhu..

sekarang aku melangkah ke alam pekerjaan..nk cari keje pun payah, terpaksa lah collect duet dari keje part time dulu sementara waktu dan saat ini...so setakat ini lah kiriman yang aku sempat aku buat yer..aku x sempat nk upload picture terbaru sebab busy..hehe..

kepada my fellow frenz..hope korang dalam keadaan sehat walfiat dan bersama orang yang menyenangkan kamu,kamu dan kamu jua disana..dan yang paling penting ingat kepada Yang Ilahi... peace yo00 ;) assalamualaikum.

2 Romen:

reeShahz's said...

selamat kembali..wink**

Hafizy Hiroki said...

yearghh.tenkiu2..hee :)