»

Friday 12 November 2010

walking around until 23:45


hari ini, aku dan kawan aku si amy pergi berjalan dua orang di bandar kuantan..sejak pukul 3 lebih kami bertemu di berjaya megamall..kami pergi berjalan di sekitar mega ..dan si dia mengajak aku tengok wayang..ada citer skyline..so aku amik jelah..tiket tu pada pukul 4.30 petang..so sementara itu, aku duduk lepak kat bowling jap..aku ingat nak maen bowling jap..tapi ramai orang pulak yang booking tu..ase lama je..aku malas nak tunggu agi..aku pun blah la dari situ..selepas itu sudah memasuki pada jam 4.20 ..aku pun pergi ke gsc cinema..dia beli air dan popcorn..dan kami pun masuk kt hall no 2..cerita nya not bad lah..tentang alien yang turun ke bumi dan menyerang penduduk bumi..cerita yang berlaku di los angeles..tetapi yang x best nye ..ceritanya tergantung di penghujung disebabkan ianya mempunyai sambungan ya
ng kedua agak2 nya nanti..movie the skyline ini berakhir pada pukul 5 lebih camtu lah..so kami pun menuju ke tempat yang lain pula..









so..berikutnya..aku dan si amy ni pergi pula ke ecm ataupun lebih dikenali dengan nama panjangnye..iaitu east coast mall yang berada berdekatan juga dengan berjaya megamall tetapi bangunan nya dihadapan sedikit
..kami naek teksi sampai lah ke sana..kami naek atas ke food court ecm..kami menjamu selera di situ..aku makan sizzling dan amy pula makan nasi ayam..selepas habis makan..kami duduk lah situ borak2 sampai lah ke senja..amy nak pergi toilet..aku pun x tau lah yang dia pergi beli ticket movie lak masa tu..aku just tunggu kt food court dari tadi..tup tup dia beli ticket cerita "let me in"..pada pukul 9.40 malam...so hari ini aku luangkan bersama si dia tengok 2 movie lah.,.huhu..so aku dengan dia pergi lah berjalan2 seketika sebelum naek ke cinema..duduk kt sofa ditepi jalan tu..borak2 agi..so waktu teloah berlalu dan menunjukkan masa sudah pun 9.40..so aku masih sempat lagilah masa tu utk masuk..cerita pon baru nak start..cerita ni notb bad jugak..
tentang budak perempuan yang misteri ..dia memerlukan darah untuk teruskan hidup dia..dia telah berpindah ke suatu tempat dimana dia telah berkenalan dengan seorang budak yang selalu dibuli di sekolah nya..dia telah berkawan dengannya..lama-kelamaan mereka semakin rapat..kebanyakkan penduduk di situ telah mati akibat perbuatan dari budak perempuan tersebut..









aku teman si amy sebenarnya sampai lah dia nak balik kampung pada pukul 11.45 malam ini..dia beli ticket bus petang tadi sebelum kami orang berjumpa kt megamall lagi..disebabkan ticket semua telah habis..so terpaksa lah dia beli pada waktu tu jelah..berbalik kepada kami tengok movie
kt ecm tadi tu..jam pun berlalu lah pada pukul 11.30..dia pun baru tersedar..kami pun bergerak lah keluar dari ecm tu..cepat2 bergerak menuju ke terminal bus makmur..cerita yang tadi tu maybe agak lama jugak lah..nk dekat 2 jam kalu nak habis tu..sebab tulah kami orang berdua ni blah cepat2 sebab teringat si amy nak balik pulak..so sampai di terminal aku pun cepat gitawu konduktor bus tu suruh dia tunggu sekejap sementara si amy pergi ambil beg dia kejap kat tempat simpanan beg..so masih sempat lagi dia nak pulang ke kampung halamnnya..kami pun berpisah disitu..so aku pun balik lah rumah..dan tamat lah hangout bersama si dia untuk hari ini :)


kawan jer..



4 Romen:

zacky786 said...

happy ending story.. hehe ;)

Hafizy Hiroki said...

why?huhu

zacky786 said...

~ hppy wut.. tgk korg hangout g sna sini.. :)) cume perpisahn kt terminal jerr tangkap sayu ckit.. hehe

::FAIZ:: said...

nanti nak tgkla.. hehe