»

Monday 30 August 2010

Toshiba is My new Lappy


hari ini aku akhirnya dapat membeli lappy yang baru bagi menggantikan lappy lama ku yang sudah tamat tempohnya..kerana problem yang tidak dapat lagi dibendung ketagihannya selalu gelap gelita pabila ku ingin melihat ke screen nya..toshiba satellite c640 ini merupakan stok yang baru dikeluarkan oleh kedai tersebut..ayah aku bank in duet dlm akaun aku petang tadi..Thanks dad..! :) aku beli dengan harga RM 1380..oklah tu..murah jugak kirannya aku dapat ni...ram 1 g boleh aku upgradekn laen kali kerana sekarang aku cukup2 bajet untuk beli lappy dahulu..boleh senang lenangnya aku sekarang melakukan kegiatan design2 aku dengan lappy baru ku ini..














lappy yang famous dengan long lasting nyer..dan sesetengah lappy brand toshiba ini juga mempunyai water proof...itu lah dia si toshiba dengan mutu tahan lasak tersendiri..aku beli lappy ni ditemani dengan housemate2 aku..diwakili oleh raja khalil,wan hamzah serta philips..raja lah yang memperkenalkan aku dengan toshiba ni..sebab dia dah de experience dlm part2 lappy ni..dan serta menjual komponen2 komputer dan lappy..aku juga dapat free gift seperti mouse,usb hub,cooler fan,chase lappy,dan lain-lain lagi..



0 Romen: