»

Sunday, 5 September 2010

Balek Hometown..Lepeh..


Hari eswok..bersamaan isnin..6 september 2010..aku akan pulang ke kampung halaman aku untuk menyambut hari raya aidilfitri akan menjelang tidak lama lagi..aku naik bus tranasional..tiket agak mahal kerana ketika ini banyak permintaan untuk balik kampung..harga sebelum ni rm 25.90..tetapi musim perayaan ni harga tiket itu naik hingga rm 28.90..perghh cekik darah ke pe..huhu..tpi xpe..balik punyer pasal daa..



Bus aku akan bertolak pada pukul 10.35 pagi esok..semoga perjalanan bus esoknya akan berjalan lancar sperti biasa..aku mengharapakan bus ni akan sampai awal sedkit dari tempoh kebiasaan nya yang selalu mengambil masa yang lama..sudah lama ku tidak balik ke rumah selepas semester yang lepas..dan hari2 berkenaan untuk ku balik sperti cuti smester sahaja..

Ni lah picha tiket bus yang dah aku tukar dari 8 September sehingga 6 september ..sebab aku tukar kepada tearikh lebih awal ..adalah kerana aku ingat xdapat cuti awal sikit tetapi kebenarannya tersisir jauh..haha..boleh balik awal sikit..aku pun sebenarnya xdak pitis gak ni..haha..apa-apa pun home sweet home..selamat menyambut hari raya aidilfitri ..maaf zahir dan batin kepada seluruh umat islam dan orang yang mengenali diriku ini.. adios n sayonara..hehe :)



7 Romen:

'AQILAH said...

tiket naik...nasib baik haritu tiket jb tak naik...:D

rNesZaiNe said...
This comment has been removed by the author.
rNesZaiNe said...

ouh , terminal makmur !
rindu dekat kaw !
haha ! <3

wannurfazrini said...

Selamat Hari Raya , Hati2 balik kampung iyeee :)

Hafiszi Isa said...

thank2 to all..hehe..slamat ari raya..

Hafiszi Isa said...

rneszaine: dekat org ni x rindu gak ke?wakaka ;p

Hafiszi Isa said...

aqilah:nape..tiket xde ek?huhu