»

Monday 19 October 2009

Model SE G900 KeSayanGanKU

kali ni..aku nk citer ckit pasal handset kesayangan aku..handset aku xdelah semegah cm handset org lain...aku murah jew beli..hahaha..aku punyer handset brand cap Sony Ericsson Model SE G900..harga..hurmm..disensorkan sedikit...hehe..;p.. aku beli handset ni atas dasar hak kepenggunaan pelanggan cm aku ni menebal sebanyak 3 inci separuh..aku beli sebab tgk cmbest jew handset ni..pas2 dier punyer camera de 5 megapixel..tu yg aku berkobar-kobar dulu mse beli handset kesayangan yg kini menjadi milikku..ahahah.. yg best handset aku ni....dier de wiFi..de touchscreen,de butang nk tekan no2 gan huruf2,de lubang utk di charger,kamera,video,lawa dowh...huhu..sound speaker dier pon oklah gak...mmg aku syg wo0..aku kne jga elok2 handset tu..mmg gadjet sempoi aku tu selain dari lappy aku gan mp3 aku yg sedia ada..

1 Romen:

Hafizy Hiroki said...

hp aku yg sygi..

gadjet berharga aku..