»

Thursday 22 October 2009

Student Life... - masa tadika dulu lah aku mengenal abjad ABCDEFuckYouWXYZ..hehe...dan mengenal nombor 12345678910 dan sume sport toto tu.. ;p...


Student Life... - Masa sekolah rendah dulu dari darjah 1-6 aku belajar cam2 kt sekolah..belajar mengira,membaca,mengenal apa erti dulu sekolah..tapi sebaliknya berlaku pada diriku..sbb aku dok byk main2 jew..haha..dah lah masa tu aku cm blur2 jew dtg sekolah ...haha..;p



Student Life... - Masa sekolah menengah pula.,aku masok sekolah harian biasa..aku dulu dok kt hostel..cam2 pengalaman aku dpt dulu..dpt cuci baju sendiri,g mkn kt dewan mkn..g outting ke bandar gan kwn2 lain..dpt kena buli gan senior..manapak gak aku masa tu..x gune punyer senior..ceehh..:p..fuck you..haha...



Student Life... - Masa sekolah menengah gak..aku ditransferkan ke sekolah Teknik Lipis..becoz aku terlampau cerdik sgt masa tu..hahaha..aku kt sekolah teknik tu..aku amik corse ABM..amalan bengkel mesin..disitu lah aku terpaksa mengegas besi..memesin besi..penat dowhh..kene lak ari yg begitu agak suram2 panas cuaca nyer..perghh..huhu..;)..tapi best gak..dpt pengalaman disitu..kt sekolah teknik gak..aku dpt title Prefect..hehe..aku sje jew amik prefect tu..sbb nk jawatan tu jew..hahaha..nk dpt sijil lebih dowh..;p..sekolah teknik gak byk awek2 cun dulu...haha..aku usha jew..xdelah mengorat sgt..tapi kan..ramai yg minat kt aku masa tu..haha..de yg jdi secret admire aku langsung..haha...;)



Student Life... - Masa kt Kolej lak.Aku dapat kolej Shahputra ni..dari tahun 2007 until now aku study..masa tu aku masok bulan 5..bermulalah kehidupan ipt..aku ingat masa mule2 aku nk masok shahputra ni..megah sgt lah building dier..rupanya..cm bise2 jew kott..haha..jgn mara ea..huhu..;p..aku register kt dpan lobby kolej..aku amik dip in communication n media studies..dulu aku dpt 2 offer dri dier..satu office menagement n satu agi masscom ni..aku pilih lah masscom sbb aku nengok mascom satu platform aku dlm dunia entertaiment n satu agi aku usha dier punyer colaboration with UiTM tu jew..haha..aku dulu nk study kt UiTM..huhu...cm2 pengalaman aku dpt kt kolej ni..dpt kenal2 gan dak2 corse len..dpt wt social network..dpt g jln2 ke mana sahaja..(limited jew)..dpt tgk gig..dpt feel cm study klej..dpt pakai apa2 jew..free...aku dpt wt style fashion cm2 kt kolej.haha..dpt g jln2 gan mmber,shopping time..huhu..tapi walaubagaimanapun bahawasanya..perghh pjg ni..hehe..conclusion nyer..student life mmg best..kita dpt cm2 experience masa study..sbb study lah kita dpt bermacam2 perkara..tapi bila kita dah bekerja satu masa nanti..kita akan bizy memanjang gan tension nyer agi...mmg xde masa dah nanti...so kita patot menyukor masa time study ni lah..so,however it..student life is fun..so kita enjoy!!..haha.. ;p..








salam ukhwah dari saya : Mohd Hafiszi, 2007403584
: Dip. in Communication & Media Studies
: Universiti Teknologi Mara
: Fakulti, Kolej Shahputra
: 2007-2010

1 Romen:

kuwe-kuwe :) said...

wAaaa ..

sonok ar baCe ... !

tigt gak mse dolu-dolu ..

nakal gile .. hohooho

heheheh ....

(^_^)