»

Tuesday 9 November 2010

engkau pergi oh sayangku...

aku sungguh x percaya apa yang sudah berlaku sekarang..dalam sekelip mata dia pergi berlalu begitu sahaja..datang dan pergi seperti check in hotel..aku rasa seperti orang x berguna..aku sedar siapa aku ni..x ada gunanya lagi..aku menyendiri kini untuk kedamaian si dia...


kau pergi meninggalkan daku dengan notis di status social network bahawasanya engkau telah mengikat ikatan dengan orang lain..


saat semua orang pernah merasa kehilangan bahtera nan indah diwaktu melayari percintaan yang syahdu dahulu...inikan aku insan yang biasa yang terpaksa akur dengan segala ketentuan yang berlaku..

selamat tinggal kekasih..kerana engkau telah menceriakan hidup aku pada suatu ketika dahulu..bye~

7 Romen:

Anonymous said...

sabar2...

zacky786 said...

rilex bro.~
mgkin ALLAH nk bg org lbh baik drpd die ..

DanieL AdiE said...

sabar...

latest etry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/alhamdulillah.html

Hafizy Hiroki said...

thanks all guy.. i hope so..

Unknown said...

lek bro....cinta akan dtg kat ko gak...y setia susah dicari k..but usaha k!

::FAIZ:: said...

sabarla, aku tau rasa bila kehilangan, sbb aku baru je rasa sidia pegi pada org lain...

Diaries Of Jue said...

nice blog ;)