»

Tuesday 21 September 2010

Kesepian membelenggu jiwaku..



aku rasa resah gelisah seketika bila mngenangkan dirimu..

jiwa ku merasa kesepian pabila tiada dirimu disisiku bila aku memerlukanmu kini..

aku kekadang berasa terlalu jauh hatiku kerana dirimu menyepi tanpa sebarang petanda..

aku tahu ,aku lebih gelisah kini, walau bagaimanapun aku harus berkorban sabar demi memahami pendirian seharian hidupmu..

aku tahu dirimu sering merinduiku..walaupun berjauhan mata denganmu tetapi hatimu tetap bertahta menusuk sanubariku selalu...

wajahmu sering menhantui fikiran ku selalu, dan aku terpaksa menghiburkan hatiku sendiri walau duka seketika mencengkam setiap titik air mataku tanpa mu menyedarinya dari mata kasar...

kini dirimu kembali merubah seri wajahku semula..kerna panggilan dari jauh mengubati sedikit demi sedikit hati membeku ini..

terima kasih sayang kerana menjaga perhubungan ini..semoga kita selalu bahagia hendaknya...dan kita akan menyusuri suka duka perjalanan kisah kita yang syahdu ini walau perit menempuh relung-relung dugaan ceritera terindah kalbu untuk selamanya..


4 Romen:

lappy rina said...

aku ske ayat ko.... menusuk kalbu doe.....

Hafizy Hiroki said...

thanks lappy rina..

ni memang dari hati ak yg tulus n pulus ikhlas dah ni..

kuar utk mendendangkan sebuah statement yg syahdu..huhu

lappy rina said...

okeh ar uh.... agak jiwang... but i like... heheheh

Hafizy Hiroki said...

haha..okay2..mekaceh rina :)