»

Saturday, 18 September 2010

aku hisap lagi benda tu...




pagi ni aku pi kuar gan dak2 umah aku..pi minum2 kt luar..aku pun ajaklah diowank ni pi minum2 kat teluk cempedak...baru dapat rasa hembusan bayu dingin di tepi pantai..


kuar dalam kul 3 lebih..sampai teluk cempedak..tgk de lah budak2 muda ni dok berkumpul depan laluan sepanjang tepi pantai ni..dok maen skate boarding..aku gan dak2 umah pi kedai hujung skali..tgk2 kedai yg mula-mula pergi dah nak tutup..so beralih lah tempat dan mengangkat semua punggung yang terbabit ke kedai yang lain..di sebelah sahaja..secara kebetulan aku ternampak benda tu..pe lagi masa yang sudah ditunggu-tunngu kini mengunjung tiba..so aku pi lah order mende tu..kt kedai ni agak mahal sikit ,sebab
kebanyakkan botol-botolnya semua baru..aku pun cam biasa order air2 dulu..aku order jus epal... pastu order mende tu..aku mintak lah perisa strawberry..oklah gak tu..boleh melepaskan tempias gian ku
ini..minum2 air..pastu barulah mende tu sampai ke meja kami orang..

aku memulakan perasmian untuk menyedut mende tersebut..puas sudah merasa selepas sedutan kali pertama..dan menghembus bersama angin bayu yang berlalu di situ..berkongsi dengan rakan yang lain..sampai lah habis..pak cik dan merangkap tauke kedai makan tu..duduk lah sekali bersama dengan kami orang ni..bersembang2 pasal dirinya dan kami juga ..bersembang sampai lah pukul 4 lebih...banyak juga pengalaman pak cik tu..berkenaan anak-anaknya..dan diselitkan juga nasihat yang berguna kepada kami orang yang duduk di situ..


setiap kaliu bersembang aku menyedut dan mnyedut lagi..sehingga habis..pak cik itu jugak
boleh maen speaking2 dengan kami orang jugak..dari sudut pengayaan dia, boleh bergurau senda dengan agak baik ya...huhu.. itulah kisah nya aku dengan menghisap shisha kali ini..



0 Romen: