»

Wednesday 21 April 2010

Final Exam & MUET

pada semester kali ini, aku akan menduduki peperiksaan akhir dan juga muet..bermulanya final exam aku dibawah naungan UiTM, 22 -4 sehingga 8-5 nanti berlansung nya pertembungan diriku dengan semua paper yang perlu diisikan jawapan yang betul..dan pada minggu yang sama aku harus menghadapi dugaan paper muet ini..diriku mengharungi nya dengan muka rilex walaupun dalam hatiku takut untuk menerimanya..oh my god..berikanlah daku kekuatan dan keajaiban untuk lulus dalam setiap paper yang aku amik semester ni..


paper sem pada kali ini banyak juga yang mencabar diantaranya adalah entrepreneurship,marketing,research,economy serta bbm(pengantar prinsip terjemahan)..aku de drop satu subject untuk semester depan pula,,iaitu paper project event..diharap aku dapat menghadapi suma paper dengan clear dan berterusan mencapai pointer yang lebih bagus kelak.. merujuk gambarajah di atas ini merupakan jadual paper muet..pada hari sabtu ini, iaitu tanggal 24 -4 ini adalah ujian bagi listening,reading dan juga writing..pada hari berikutnya bertarikh 4-5-2010 adalah ujian speaking..dalam grouping discussion..



13 Romen:

::FAIZ:: said...

Good Luck 4 Exam....

Hafizy Hiroki said...

tengs dude :)

Nana Hamdan said...

gud luck okey..
hehe..
jgn duk meng nguekk jerk cm itek..
hahah

Hafizy Hiroki said...

tengs kpd donut yg mngembek..tq diatas ucapan anda itu..huhu ;p

Unknown said...

semoga bjaya.. hehe..

Hafizy Hiroki said...

thanks u :)

huhu..

padin said...

goodluck :)

Hafizy Hiroki said...

mekaceh2..huhu :)

padin said...

u dah part brape nie? awat drop com363?

Hafizy Hiroki said...

dah sem 6..xdela..nk jge pointer ni skunk..tu yg smpai sem 7..huhu..

padin said...

owh. com 363 susah oke. same susah ngan comm research, bahkan lagi susah. oo sampai sem 7? kalo tak boleh same jumpe kat shah alam ke kan for degree. anyway goodluck :)

Hafizy Hiroki said...

project event je tggal..ok2..anyway thanks 4 ur wish :)

padin said...

oic.. tq... ahaha. ramai tak budak shahputra sambung dgree nnti kat shah alam and mostly dorg sambung apee?