»

Friday, 16 April 2010

Donut is D.o.n.u.t






salah satu daripada kuih yang sodap untuk dimakan..apabila dihidangkan untuk minum petang ataupun diwaktu sarapan pagi..
makan bersama kopi atau teh sungguh menyelerakan..kini Donut boleh didapati dimana sahaja..bahkan, terdapat kedai yang khususnya menyediakan makanan ini sahaja..iaitu di kedai Big Apple..pelbagai perisa dan rasa donut kita boleh dapat..

aku pun dah pernah merasa donut kt big apple tu..sodap gak lah, tapi x bley makan banyak2 nnti manis lak senyuman aku ni..lebar sampai ke telinga lak..haha ;p
donut



tetapi DONUT yang di atas ni tidak boleh dimakan tao.. huhu..sebab yang ini donut nama panggilan bagi beliau ..hoho ;p ..donut yang bernyawa..weks! haha ..sori kepada cik donut..saya hanya menggambarkan tentang kamu sahaja tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah tiada..

8 Romen:

::FAIZ FARISH:: said...

wah sedap2... nak sikit blh tak?

::FAIZ FARISH:: said...

wah sedap2... nak sikit blh tak?

::FAIZ FARISH:: said...

wah sedap2... nak sikit blh tak?

Hafiszi Isa said...

bley2 je br0..huhu :)

tpi ang jgn lak mkn donut manusia tu lak..liat sgt aw..haha ;p

N.A.N.A.R.A.Z.I said...

jahat..jahat..
hohoho.

donut manusia xliat ok..
lembut jerk..
hak hak..

fizi 2 y liat..

Hafiszi Isa said...

haha... daging donut liat cm daging lambing gurun.. hehe ;p

N.A.N.A.R.A.Z.I said...

yela fizi itekk..
hahahaha..
goreng kang bru tau..
hehehehehe

Hafiszi Isa said...

haha...itik gembo2.. donut quekk2..haha