»

Wednesday 27 January 2010

Kehilangan..

Pada tanggal 26 january 2010,berlakunya kehilangan yang meragut ketension n ke-frust -tan kepada pemilik laptop acer masing-masing di rumah no 43 im 6, pabila tersedar komputer riba dak2 umah aku hilang begitu sahaja..

Laptop bermodelkan acer kedua-duanya lesap ditelan arus masa yan tidak dijangka.. waktu kehilangan laptop agak pada petang dalam pukul 3 lebih petang..apabila disedari pemilik laptop berkenaan..nama disensorkan --- bertanya kepda ku " ada orang datang rumah ni tak?" dan aku berkata "ntah tak tao ah pulok".. beliau meletakkan laptop di ruang legar tamu rumah ..diatas meja saja.. dan seorang lagi nama ditutt kan.. --- hilang di dalam bilik di tingkat bawah..dalam loker..dan sebenarnya ada seorang yang kehilangan charger laptop model yang sama..

Perasaan hambar dan kecewa yang pedih amat sangat..membuatkan mereka susah hati..rasa tak tentu arah..malam nya mereka bersma aku ikut sekali membuat laporan polis di bandar kuantan ..balai polis utama..spekulasi menyatakan pintu rumah dianggarkan tidak berkunci ataupun kecuaian dak2 umah yang tidak melockkan agi pintu rumah sewa..

Pihak polis mengikuti kami balik ke rumah untuk membuat siasatan lanjutan berkenaan kehilangan barang berikut..di tempat-tempat yang berkaitan disnapkan untuk evidence..selepas itu, pihak polis akan menyiasat seterusnya..kami dimaklumkan untuk tunggu jikalau ada apa-apa berita dikhabarkan..

0 Romen: