»

Friday, 15 January 2010

kasut Converse ku DikeBas!!

Hari ini hari kita solat jumaat,tetapi lain pula ceritanya kisah aku hari ni di masjid Tengku Afzan kuantan Pahang..



"orang pergi masjid pergi nak wat pahala..

memang orang berkenaan aku menyampah

niat dihati untuk kebas kasut orang lain apa kejadah ..

siapa lah anak haram pukimak sialan sume tu memang aku sumpah.."



pantun ni khas aku gurindam kan kepada orang yang mengebas kasut converse aku kt masjid masa solat jumaat tadi..aku bengang gila babi..selepas settle
"Kasut Converse yang aku sayang hanya tinggal kenangan"

solat..tuptup lah nk g class kan pastu..sekali tgk kasut aku dah xde kt rak kasut tu..just tinggal stoking je..kuang asam btol..hangin je dri tdi...



ramai gak orang hilang kasut kt masjid tu tdi..memang kalau aku dapat orang yang curi kasut aku tu..dah hentak kepala..belasah ramai2..kt situ gak..FUCK OFF SHIT!

3 Romen:

––––•(-•.cik.•-)•–––– said...

hehehe.
laen kali p masjid kai sipo jepun pastu mangge..

atyra onlyy said...

betul..tu8.. betul..tak pon tak yah pkai siper ke kasot..huaa berkaki ayam,pastu baru amik wuduk kat masjid..weee

ajib said...

g masjid pas nih bawak mangge Solex ngan rantai yg diperteguhkan...
mangge kasut sebelum masuk masjid..
tak pon tulis kat kasut ko
ini fizi nye kasut, jgn nagada2 nak curik..