»

Sunday 11 October 2009

Sahabat GilerKu


<----- Nama dia Syazwan b. Hamzah..dikenali sebagai wan..dia amik Diploma in Science Computer Multimedia,kolej shahputra...aku kenal dia mse msok kolej dlu..terserempak mse nk msok hostel..sesat cari pintu masok hostel tu...pas2 aku tanya dia kt ner nk masok..dia pon x tahu..huhu..pastu secara kebetulan aku sama bilik gan si dia ni..lepas dari itu,aku berbaik gan dia ni..sampai sekarang aku berkawan gan dia ni..bertahan sampai masok umah sewa ni..dia sebenarnya happy go lucky..aku suka kawan gan dia ni..trade mark dia..TERBAIK DARI LADANG..ayat itulah yg sekarang selalu dia sebut..ntah papelah maksud dia tu..haha..aku pon layan gak..huhu..Friend da best..











-------->


Nama dia ni Mohamad Ismat bin Hashim..atau lebih dikenali oleh rakan2 yg lain sebagai Ismat Paragon..Aku kenal dia mase dok satu hostel dlu gak...masa tu dia ajak aku mkn skali KFC yg dia beli kt bandar..aku ingat dia dulu dak Science..tgk muka dia cam mature semacam jew..hehe..tapi sangkalan aku menafikan ..huhu..dia amik Diploma in Office Management,kolej shahputra..dia jenis menghargai kawan..itu yg aku suka..kekadang dia boleh memahami situasi masalah keadaan kawan2nya..kekadang dia sanggup bagi duit dari pinjaman yang dia dapat kepada kawannya..dia x kisah..tpi kene lah bayar balik kan hutang2 sume tu..hehe..boleh ajak dia gi bandar sekali sekala..kekal berkawan gan si dia ni smapai sekarang..
Friend Da best..Paragon Merupakan trademark dia untuk baik..makane nyer baik..











<------ Nama dia Najib Rafiuddin b Razali ..dak2 clas selalu panggil dia najib cute...aku kenal dia masa kolej..aku satu kelas gan dia..Dia amik Diploma in Communication n Media Studies..kolej shahputra..satu clas dari sem 1 smapai sem sekarang ni..memang de jew kemana2 nk g..dia ni jenis suka tentang2 tentera ni.segala berita dan teknologi terbaru tentera dia update..huhu..tgk lah pic ni..cita2 dia dulu nk masok tentera..ntah cmner boleh terlepas masok masscom..hehe..aku cm xde duet dia bagi aku pinjam..kekadang dia pula pinjam kt aku...kekadang belanja antara satu sama lain..g lah McD,KFC or ner2 kedai terpilih...dia ni suke gak men CS ,counter Strike..padanlah dgan cita2 dia tu...pas2 sekarang dia ni de keje part time..kalu dia balik kg jew..de jew offer utk pic owg kawen..oklah tu ..de gak masyuk duet..huhu..Friend Da Best...Trademark dia ni..agi idop agi ngaban..trademark tentera tu..huhu..











-------->

Nama dia Siti Khadijah Bt Ali..atau dikenali ija..aku x kenal pon dia..kenal dlm myspace jew..tapi bila dah lame aku chatting and bkwan gan dia..aku cm mesra jew gan dia..huhu..dia dulu study kt kolej IKIP,kuantan...silap x dpt jumpe dia mase tu,kalu x dah bkwan lame dah..huhu...dia jenis happy go lucky..kekadang perangai dia panas baran..dia sendirlah yg ckap,,x tawu lah gak kn..huhu...sekarang dia bekerja dah..ktner ntah...x igat kott..hehe..walaupon dalam myspace tetapi idongmu tetap ku megahkan..hehe..sorii u..guraw2 jew...(^,^)..dia ni anak sulong asenyer...sme jew kott gan aku...huhu.first son in da famili..kekadang aku guraw2 giler2 gan dia dlm chatting lah..huhu..mmg tersenyum simpul aku dok sorang2...haha..
u adlah greatest bile i nk kenakan u..hehe.. Friend Da Best..














<------ Nama dia Idayat b. mamat...aku kenal dia masa dok satu hostel gak dulu..masa tu aku kenal dia time pintu umah aku terkunci dri dalam...pas2 dia yg tolong kopakkan pintu tu..n then terus kwn masa brtukar hostel dlu gak..sampai sekarang aku still gan dia..satu uma sewa sekarang ni..dia amik corse Diploma In Sport Sciene...dia ni aktif..selalu gi jogging..n then update gan games kt kolej..g tournament badminton lah,futsal lah...cm2 agi..dia ni jenis ska bkawan...gan owg x kenal..dia tetiber boleh jdi kwan terus..pas2 dia still bsama ke mana..kalau g bndar ujung2 minggu..bsma2 gan dak uma.g tgk wayang or men bowling..karaoke..suka gelak walaupon owg x gelak...haha(^,^)...












------->

Nama dia Ahmad Nizar b Nisman...atau dikeanli oleh rakan2 Ahmad or Nizar...Aku kenal dia masa nk masok umah sewa ni...Dia amik Diploma in Bussiness Management,Kolej Shaputra..Dia seorang yang baik hati..mudah rasa kasihan kt owg len..bak kata dia jenis amik berat sal owg len gak lah..yg tu aku suke gan si dia ni..dia suke men gitar n brnyanyi..kekadang sedap gak suara dia bile dgar..aku suke brkwan gan dia..dia pernah tolong aku masa nk antar aku g bintulu,Sarawak dulu..dia anta ke KLIA nk jemput aku kt LCCT..n then tumpangkan umah dia kt banting tu..thanks nizar..Friend Da Best..
















<-------

Nama dia Tengku Nurul Aziela Farieza...full page gak nama dia ni..huhu..atau dikenali oleh rakan2 gan nama Eila...dier dok kt seremban...aku xkenal pon dier...kenal dlm myspace gak..huhu..tetapi dia ni jenis suka bkwan..suka wt lawak...huhu..aku suke gak kwn gan dia ni..bile chatting de jew perkataan dia keluarkan..kalu de problem..dier suke ngadu kt aku...huhu..tpi xpe..demi kwan...aku dgar n beri advice ckit..huhu..cm problem si dia ni..aku tetap bertahan n beri nasihat yg boleh dipakai semula..hohoh.. (^,^)...dier ni kire satu otak giler2 gak gan aku...layan gak lelagu indie ni..nama dlm myspace pon miss independet...haha..Friend Da Best...

3 Romen:

ajib said...

terharunye ak mat
ak pon tersenarai kat atas.
thu jew ko mint ak kat prtahanan.
oitt thanks la mat.
mat trademark ak dah tukar la
war never end.. keep fight.. untill syahid..

kuwe-kuwe :) said...

waAa ... ade muko den la .. ! xsgke den msok jgk kat pge ekau nie .. ekau la kwn den .. ! fwenz 4 ever pak kassim a.k.a pak fizy .. ! hukhkhuk ..(&_&)

anastasheeka said...

wehh bler nk ltk muke aku????
huhuuuuuu ;p