»

Monday 5 October 2009

OPEN HOUSE LECTURER KAMI - EN.ZULKAMAL

Open house en. zulkamal diadakan hari ahad yang lalu bersamaan 4 october 2009,kami para student dier antara yang datang ke rumahnya termasuk sy,najib,eiza,neyl,alex..kami pergi dalam pukul 12.15 tengahari..



menggunakan jalan menuju ke kolej kami dan terus ke permatang badak..kami mencari lokasi rumah en. zulkamal berdasarkan peta yang diberi sebelum ni..agak jauh dan berliku kawasannya..huhu..beberapa minit kemudian sampai sudah di
permatang badak apabila melepasi traffic light...masuk ke dalam permatang badak,kami menuju ke sg Isap,taman perdana,dan kawasan taman perumahan yang lain..



Setibanya di rumah en. zulkamal berada di taman perdana 1..kami puas mencari no rumah beliau..dari lorong ke satu lorong yang lain..boleh dikira dengan jari tu..huhu..akhirnya sampai ke destinasi yang dicari..iaitu no rumah 7 ,lorong 4,taman perdana 1..yang dihimpuni oleh beberapa kereta yang berhampiran
rumah beliau...



pabila memasuki ruang halaman en. zulkamal, kami bersalaman dengan tetamu yang turut hadir Tetamu yg turut hadir sebelumnya termasuk En.Sani lecturer bagi subjek Event management kami dan staf-staf kolej yang lain..en zulkamal menjemput kami makan bersama..di atas meja pelbagai jenis hidangan yang ada..ada nasi impit,kuah kacang,mee laksa,pulut kuning,nasi dagang,kuih dan biskut raya..semua makanan menjadi menyelerakan kerana perut yang lapar perlu diisi..hihi..

ada yang bertambah dan kenyang selepas menjamu selera yang lazat..tetapi majoriti antara kami amat menggemari mee laksa itu...terutama neyl dan si najib..dekat 2 -3 round diowank tambah mee tu..huhu..sy pon tambah gak..mkn pulut kuning dengan nasi dagang..Setelah beberapa minit kemudian En. Sani bersama staf-staf yang lain beransur pulang..




disamping menunggu kehadiran rakan yang lain,kami bersembang dahulu..berbual pasal movie semalam yang best untuk ditontoni..citer Tsunami dari semalam sampai ke hari ni sebut pasal citer tu..hihi..best sgt kott..(' ',)..Beberapa minit kemudian,sampai pula Osama dan Emierdiikuti En. Zainal bersama junior kami..epal n the geng..sampai-sampai terus diowank g makan..



Selang kemudian,junior dari sem 3 sampai sem 2 pon turut memeriahkan lagi..pabila diowank bertandang ke rumah en. Zulkamal..suasana meriah sedikit dengan gelagat mereka sedang menikmati makanan tersebut..Setelah puas menjamu selera..pada pukul 2.45..ramai antara junior ingin pulang..mereka bersalaman dengan tuan rumah dan en. Zulkamal sambil mengucapkan terima kasih..


sampai pukul 3.00 petang..kami pon hendak beransur pulang juga..osama,emier dan En.Zainal pun turut beransur pulang sebelum itu.. kami bersalaman dengan en. Zulkamal dan beransur bersurai bersama yang lain..Hepi dapat berkumpul dan menjamu selera bersama dengan yang lain itulah pengalaman dirumah terbuka lecturer kami,en Zulkamal..



1 Romen:

najib said...

pandai ko la mat. ang bdn jew kecik tp mkn klah ak kat 5 klai tambah.