»

Wednesday 7 October 2009

KAU SIALAN

Hari ni aq ase panas jew ati ni...bengang dowh dgan sorang cewek ni..dlm diam2 x gitawu aku pon dier dah de balak..at least gtawu lah awal2 kt aku ni..xdelah aku dok terhegeh2 mngorat si dier ni..cibai ,waklu,pundek,shitter..ahh amik ko..bodoh pnyer cewek..sia2 selama proses dlm dating..aritu dlm bulan pose..aku blanje mkn kfc lah..teman dier blik kg lah..pe agi..hish3..geram bile terkenang blik..****..yg bley aku ckpkan..tension siott..ble aku dah lme xdpt contact dier..pas2 ghaye pose aritu..aku pon de gk ase curiga dan waklu sangka..


dah satu 2 minggu ..xdpt connection dri dier..aku serba salah jew..apasal dier ni xnk angkat call aku..tup2 pagi tdi aku g usha page tagged dier..alahaii cibainyerr..pix2 dier bsame2 an ,berdua-duaan...x tawulah nk kta pe agi..


mmg dah nacib..aku cm dipergunakan jew..cilakok ko!...xpe2 mybe suatu hari nnti aku akn jmpe gak gadis pilihan aku...mybe kott! hahah..skunk ni aku nk enjoy life...rawwrrrr....ngauumm..haha...


setakat disitu dlu aduan aku..huhu..semoga mereka hidup aman sentosa dalam kubur..haha..jahat gak mulut aku ni.. :p..


sayonara..adios amigo..bye2..

2 Romen:

shara shyy :) said...

aiyokk !
sgt ksian ohh.
saba2.
rmai ag pompan kt lua sne.
mybe u tadew jdoh ngan die kott.
hehehee.
crik jea laa pompan k.

Anonymous said...

jhat nye p'puan 2...
x ckup sorg...hahahaha
xpe2...ari ni ari die..
bnyk lg bunga kt luar 2...
petik je...huhuhuh