»

Sunday 31 October 2010

selesai sudaa...



nampaknya disini sahaja

kisah pengajian ku..
untuk menutup diploma
sekalian akhirnya selama
3 tahun setengah untuk
menamatkan segalanya..
pagi tadi aku mengambil
final examination untuk
paper entrepreneurship..
aku bertawakal sahaja apa
yang bakal ditempuhi selepas ini..
aku berharap agar
keputusan examination aku kali
ini meningkat dari
semester yang lepas dan berganjak
untuk sustainkan
pointer aku di peringkat diploma ini..

selepas habis aku menjawab peperiksaan
entreprenenurship
pada pukul 11.20 pagi tadi..aku berasa
lega dan free daripada
belenggu pengajian aku seketika..
seterusnya aku akan
bekerja di kuantan ini buat sementara waktu..
jikalau
ada rezeki yang lebih buat diriku akan ku
teruskan kerja
yang lebih baik wilayah ini..

semoga aku lebih berjaya di masa hadapan
dan maintain
kan kedudukan aku buat masa ini..dan kita
semua juga
tidak tahu apa yang akan bakal berlaku pada
diri kita masa
kelak..so,dengan itu aku hanya merancang
apa yang terbaik
dan selagi aku boleh mencapai untuk kerjaya
yang better di masa depan..

2 Romen:

zacky786 said...

aLL the for ur future

Anonymous said...

2021