»

Tuesday 19 October 2010

menanti hari keramat...

..kini masanya telah tiba di penghujung waktu ku...jangan silap tafsir dengan pe yang aku ckp ni..huhu...actually, telah sampai masanya untuk mengakhiri pengajian pondok ku di kolej shahputra..selepas berlelah selama 3 tahun lebih disini..aku akan tamatkan riwayatnya dengan final exam aku yang terakhir hujung bulan ini..satu paper lagi tinggal iaitu paper entrepreneurship (etr 300) pada 31 haribulan..hari ahad dan selepas itu, aku akan mula bekerja sementara di kuantan untuk mendapatkan sedikit duet poket...


..sesudah habisnya sesi event aku pada awal bulan lepas iaitu komunikasi seni mural di terminal bus kuantan..sampai lah ke sesi peresentation aku yang berlangsung sejak semalam sehingga ke hari ini..semalam aku dah settle present entreprenenurship dengan tahap everage..tapi nasib de mock up yang membantu dalam presentation aku tu..pastu hari ni lak present research yang berpandukan pada kisar nya daripada project event tempoh hari..group aku presentation mengenai pr practice with staff in celcom.. tahap aku hari ni ..haha..agak tipis jugak lah..bc0z im reading text u know..ahh..lantak lah..asal sudah lepas azab present pada tengahari tadi..huhu..

..kini hanya menanti final exam aku..huhu..x sabarnye nk hbis ..lega suda..tapi selepas ni aku terpaksa lah cari duet untuk langsaikan hutang si pt tu..pergh..!! sikit2 lama2 langsai la kowt..haha..nanati aku start lah baca2 mantera untuk exam minggu depan..siapkan segala bala toyol bawah meja exam..haha..confirm aku ternganga terngadah menjawab exam... yang penting ,im must get da best result..i will try as i can in my exam..chaiyokk fizy!! huhu :)