»

Tuesday 13 July 2010

Buat Logo2 Utk Subjek ETR 300 nI..






buat logo ni memerlukan idea dan daya kreativiti yang sedia ada..aku pun macam tu jugak...sejak dari malam tadi aku pikirkan rupa bentuk logo yang sebagai mana aku rekakan..ini lah antara rekaan2 aku utk logo subjek entrepreneurship atau kod nya ialah ETR 300..nama company kami org ni adalah "Print In.Co"logo ini adalah untuk kerja company kami org..company kami merupakan company yang menghasilkan design2 baju dan juga untuk menjualnya sendiri..contoh2 logo yang telah aku buat malam tadi..huhu

logo no 01logo no 02


logo no 03


logo no 04


logo no 05



logo no 06


logo no 07


logo no 08

logo no 09


logo no 10

logo no 11


logo no 12


logo no 13


so,bantu lah aku memilih yang mana logo sesuai diletakkan dalam company utk subjek entrepreneursship (ETR 300) ni...vote yang mana sesuai dan digunakan untuk kerja grouping kami org.. (^-^)

0 Romen: