»

Monday 8 March 2010

Talian Yang Menyirap Darahku...

weiii....sial betol...!!!


aku nk cuba lah pujuk awek aku..tetiber lak line ni wt hal lak..pehal ni x bley2 send dari tadi..aku try dkat berpuluh kali tu...pas2 x dpt gak aku try call lak..dy musti de sound tut2 yg byk kali tu kn..tpi x dgar pape pon..smpai last2 ma
ti cmtu jew..memang menyirap segala darah aku ni..tahap gaban aku nk maki n marah giler...cilakak...pukimak ko!!..

servis cm sial tetiber..kalau yer pon jgn lah time2 aku nga berduka lara ni..aku jadi sengsara jiwa aku tadi...ni pon aku x puas hati lagi..bilalah pengakhiran servis cm sial ni nk berakhir..bodoh!..

nasib x tahap aku pi campak handset aku tu..kalau x berkecai lama dah..hurmm... naik darah aku tadi perghh..nasib x sampai ke kritikal suda
a tu..hbis aku..weii cpat la aku nk pujuk ni..!

aduyaii..bodoh !! line yang sial...

0 Romen: