»

Thursday 18 February 2010

New MP330 Digital Music Player


Transcend telah mengumumkan rilis baru yang menarik MP330 pemain muzik digital. Dengan desain yang sederhana, kompak saiz dan high suara yang luar biasa, ciri-MP330 kaya adalah yang pasti harus dimiliki untuk pengguna dengan selera peribadi ekspresif dan gaya hidup aktif.Transcend's MP330 adalah serbaguna pemain muzik digital dengan sokongan untuk format fail lebih baru seperti FLAC (Free Lossless Audio Codec) dan juga MP3, WMA, WAV, dan WMA-DRM10 bahkan fail muzik yang dilindungi. Selain memaparkan isyarat yang quality-to-noise ratio lebih daripada 90dB untuk memberikan output audio yang superior high, MP330 memberikan kesan equalizer tujuh maju untuk dipilih, termasuk pengguna khusus disesuaikan opsyen yang membolehkan main balik muzik untuk disesuaikan agar sesuai dengan selera muzik tertentu dan gaya.

Secara fizikal, MP330 memiliki bentuk halus disusun dengan hati-hati yang begitu kompak (83mm oleh 25.5mm oleh 11.5mm) dan ringan (hanya 25G). Selain itu, MP330 dilengkapi dengan klip sukan dilepas unik yang membolehkan pengguna lebih banyak fleksibiliti untuk menyesuaikan kebiasaan mereka mendengar. Fitur pemutar terang tambahan mudah dibaca layar OLED dengan mudah boleh dilihat di setiap sudut, bahkan di siang bolong.

Selain daripada terlihat rapi dan kemampuan main balik muzik digital, yang serbaguna MP330 juga berfungsi sebagai peranti simpanan mudah alih. Berkat built-in penyambung USB, yang beroperasi MP330 seperti USB flash drive, memungkinkan pengguna untuk memindahkan fail tanpa kerumitan membawa sekitar tebal kabel.

MP330 yang fleksibel juga menyediakan koleksi nilai tambah fungsi. Pemain line-in Fitur ini dapat digunakan untuk merakam muzik daripada sumber luaran seperti CD player, sementara AB ulangi, main balik lagu pembolehubah kelajuan, dan perakam suara lanjutan berfungsi sebagai alat yang sangat baik entah di tempat kerja, di sekolah atau di mana pun. The MP330 juga menyertakan radio FM dan bernyanyi-sepanjang lyrics display hendak segerakan dengan sokongan untuk 14 bahasa yang berbeza.

Semua fungsi MP330 dapat dengan mudah diakses melalui dalam antara muka intuitif yang direka khusus dan butang navigation. Ciri-MP330 dikemas saat ini tersedia dalam tiga kapasiti (8GB, 4GB dan 2GB), dan dalam dua warna (Hitam atau Putih).



Semua Keterangan diatas hanyalah untuk mempromosikan gadjet terbaru...

0 Romen: