»

Monday 4 January 2010

Next Season..And Avatar


bermulanya hari ini...semester baru lagi tiba..sem yg ke-6...aku pergi ke kolej dengan berbekalkan payung..sebab hujan pagi ni..huhu..walaupun tebal muka membawa payung sekali tetapi di hati malu nya..kesanggupan utk melangkah era baru ni..menimba ilmu utk setapak ke depan..

aku datang hari pertama class..iaitu class marketing ..aku sorang saja..yang laen x attent pon..selepas itu,ada perjumpaan course aku...masscom di auditorium..ketua lecturer bagi course masscom..menerangkan apa2 yang perlu dilakukan seperti register subjek..validation subjek yang diambil..berkenaan penasihat academic dari
sem 1 - sem 6.. tentang result final exam semester lepas..attitude student masscom..n selepas itu,para lecturer memperkenalkan diri masing2 dan subjek yang diajar oleh mereka..


selepas selesainya perjumpaan sehingga pukul 12.30..kami berkumpul utk pergi ke P.A bagi class sem 1 sehingga sem 6...utk mendapatkan attendent pada perjumpaan hari ini..sudah selesai nya sesi berjumpa dengan p.a masing2..aku bersama rakan2 kain berserta class2 dari sem lain melangkah memasuki ke ruang legar
pensyarah..untuk bertanya tentang hal2 subjek dan yang lain..kebanyakkan nya utk mendapatkan timetable class...

berakhirnya mendapatkan jadual class..aku dengan rakan class yang lain..bercadang untuk bersiar2 di bandar...hari ini..Nel bawa aku,eiza,alex n Najib pergi ke McDonald di berjaya Megamall..Najib menyepport makanan di mcD hari ini..thanx 4 Najib..u very kindness..huhu ;p

selepas itu..kami pergi East Cost Mall ..utk menonton Movie Avatar..aku,Najib,Eiza,Nel,Alex,Fahim n Zul...menonton Avatar memang seronok dengan dak2 class lain..Movie Avatar adalah movie yang best dari jalan cerita,graphic
picture n efek nya..

selama 3 jam lebih movie itu ditayangkan dengan pelbagai emosi kami semasa menontonya..ade yang terpegun,tertido de gak..de yang focus ntah pape..huhu..
kami berjalan2 di sekitar ruang dalam East Cost Mall..melihat2 baju di Padini,Brand Outlet dan bermacam lagi kedai yang lain..keadaan di luar apabila kami hendak keluar hujan renyai2..selepas itu,kami pergi minum di Taj Point di depan Berjaya Megamall..minum teh tarik best gak semasa hujan2 ni..yang lain2 de gak mkn ..jam berdetik pukul 6.45..kami berganjak untuk pulang ke rumah...

0 Romen: