»

Sunday 6 December 2009

Doc Sudah Gila..??

seorang pesakit mental memohon kepada doktor
menyembuhkan rasa sakit dalam perut kerana
menurutnya dia telah tertelan seekor gajah.





pesakit : doktor,tolong!keluarkan gajah ni dari
perut saya.rasanya sakit sangat doktor




doktor : mana? mari saya tengok ...(si doktor
pun menyuntik ubat tidur kepada pesakit
lalu dia pun tertidur) setelah pesakit
siuman..




doktor : nah..sekarang gajahnya saya sudah
keluarkan.kamu mesti tak rasa sakit
lagi.



pesakit : hehehe..saya tadi kan cuma bergurau
mana ada gajah yang boleh masuk
perut orang.doktor gila atau saya
yang gila? haha..




doktor : #@$%* !!(dengan keadaan bengang)

2 Romen:

kuwe-kuwe :) said...

pesakit nie gile ..

doc plk swn bbun agknye .. !

ape jadahnye gajh dlm prot owg .. !

hahhahaahhahahahaha
agagagaggagaga ..
[gelak guling-guling ]

Rid said...

haha kelakar doe, :))