»

Tuesday 17 November 2009

-20s-


hari ini adalah hari keramat bagiku..sebab bufday aku..

huhu...17-11-89 merupakan hari kelahiran aku...midni8 semalam ramai yg wish kt aq..aq ase terharu pada rakan2 ku di kolej dan org lain...sama ada yg bagi aku msg2 dan wish2 depan aku..pas2 jiran rumah sebelah aq..dak2 kolej gak..wish kt aku dlm ym..huhu..thanx u all guys..love u guy's...aku dpt credit free mlm cmlm cmpai midni8 ni..dari maxis..dan celcom aku gak..huhu..so gune lah kesempatan yg ada call org..pagi tadi my m0m call..wish kt aku..huhu..de suh mom aku masak kek pucuk ubi..hehe..ntah pape lah.. ;)

















then aku call balik awek aku..yg dari cmlm mmg puas bcakap dgannya..dier wish kt aku n dgan kwan2 dier wish kt aku...huhu...

mlm ni gak salah sorang mmber umah aku gak dier nk blik kg..so kami org btolak awal ..utk celebrate bufday aku kt kfc berhampiran terminal bus..makan snake plate sume..sempena tu aku meraiakan sekali..apape2 pon thanx kepada semua yg mengenali diriku selama ini..baru aku sedar bagaimana persaanku sungguh terharu pabila ada org yg mengingati tarikh ku ini...



SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-20
UNTUK HAFISZI ISA/FIZY

1 Romen:

kuwe-kuwe :) said...

hePy beSdaY atok ... !

hahahha ..

tua da atok nie ... !

lalaalalla ..