»

Tuesday 29 September 2009

CHECK IT NOW!! Sample Tee LollipopDesign[project made up Fizy]

Lollipop Design merupakan projek mereka design-design untuk baju yang saya sendiri ingin lakukan sejak dahulu lagi,dan sejak kebelakangan ini idea itu baru olahkan menjadi projek yang akan saya gapai di waktu akan datang sebagai pendapatan sampingan saya, sekurangnya saya dapat menampung hidup saya serba sedikit.

saya,Fizy sebagai Graphic Designer untuk semua koleksi Tee-tee saya ini akan mencuba sedaya upaya menghasilkan baju yang kreatif dan akan disukai oleh orang ramai terutamanya kepada anak-anak remaja kini.

saya sendiri meminati dalam bidang grapic design ini akan berusaha untuk melanjutkan pelajaran dalam pegkhususan grapic design in communication n media studies,mendalami segala ilmu yang terkandung secara amnya graphic itu.

INI ADALAH PROJECT LOLLIPOPDESIGN saya



Insyaallah,jikalau saya ada modal sedikit dan minat yang mendalam ini,saya akan melakukannya di masa kelak.Semoga usaha yang murni ini akan tercapai.

ANTARA KOLEKSI-KOLEKSI yang saya design sendiri..check it out!.

1)SAMPLE TEE 001_MUSIC IS MY LIFE
RM 25.00
- MUSIC MY LIFE -

2) SAMPLE TEE 002_I LIKE LOLLIPOP!
RM 23.00
- PEACE LOLLY -

3) SAMPLE TEE 003_BE AWARE N ALERT
RM23.00
- ALERT BE AWARE -

4) SMAPLE TEE 004_INDIE FT LOLLIPOP
RM23.00
- LOVE LOLLIPOP -

5) SAMPLE TEE 005_SAY NO TO COUPLE
RM23.00
- SAY NO TO COUPLE -


6) SAMPLE TEE 006_SOAL BICARA APA?
RM23.00
- SOAL BICARA APA? -

7) SAMPLE TEE 007_SAVE OUR NATURAL
RM23.00
- NATURAL DISASTER -

8) SMAPLE TEE 008_LOVE QUEEN
RM23.00
- LOVE QUEEN -

9)SMAPLE TEE 009_SCRATCH THUNDER(FIRST DESIGN)
RM23.00
- SCRATCH THUNDER -

10) SAMPLE TEE 10_ROCK ON!(LATEST DESIGN)
RM 25.00
- NEW TEE_ROCK ON! -



KOLEKSI KESELURUHAN DESIGN-DESIGN SAYA :


PREVIEW TEE

CONNECTION : CHECK IN MY OFFICIAL MYSPACE _

CONTACT NUMBER _ 01791351429(FIZY)

terma & syarat

: kepada sesaper yang rapat dengan saya terutamnya kawan-kawan aku,famili n geng aku akan dapat voucer n diskaun lagi murah .

: diskaun sesaper yang masuk club ini..huhu
: support our local indie band!

2 Romen:

syah nim rams said...

nice belog yall!!!
heheh..
mane dpt yer layout cmnie..
puas i cari..
x jumper ler..

plese help...
heeee

Hafizy Hiroki said...

layout de kt dlm blog ni jew..huhu..